Saturday, September 22, 2007

Ensam Hemma

Kom precis hem nu och har jobbat min första helg på Sturecomagniet! Det känns jättekul.. Extra kul var det att min storebror var i stan och hängde med mig på jobbet!

Det är mycket att ta in när man börjar ett nytt jobb men jag tror att det kommer bli jättebra.

Tack till alla som jobbat med mig och som fått mig att känna ,ig välkommen!

Nu ska jag sätta på en film och bara koppla av, på måndag åker jag till Göteborg för en snabbvisit..

Nästa vecka kommer bli tuff, jag har rättegång på torsdag mot killen som stalkat mig i 3 år. Äntlingen kanske jag kan få leva lite normalt igen... Även om jag tycker att det ska bli skönt när det är över måste jag säga att jag är nervös för hela saken... Det är inte varje dag man måste sitta tvärsöver någon som gjort mitt liv jobbigt i flera år...

Men men

Får jag lov att presentera MIN storebror och hans kollega







Och här har ni mig med ett par upphittade glasögon på Neu! Ganska coola!!!

5 comments:

Anonymous said...

är din snygga storebror singel??????

Anonymous said...

är din superläckra brorsa singel???????????

Isabel Adrian said...

Min bror är tyvärr inte singel... Men jag ska framföra inlägget till honom ;-)

Anonymous said...

:( åh nej!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hälsa brorsa från Mia...