Wednesday, September 26, 2007

Tjusigt värre

Jag kan inte säga hur nöjd jag är med min mobil, Blackberryn gör mitt jobb så mycket lättare! alla mail kommer direkt till mobben och jag slipper sitta instängd på ett kontor för att läsa mail hela dagarna!

Idag blev jag lite försenad så efter mycket vrängade (kan man säga så?) blev det att skippa träningen... Sen satt jag, Ulf och Ahlbom och tryckte i och bullar, brownies och div godsaker, så min ångest blev bara värre!

Som tur var hade jag fotograferingen innan bullkalaset så jag kände mig bra då! Ivan Nunez är numera en av mina favvo fotografer i Stockholm. Han tänker som mig, fattar vad jag tycker blir snyggast... Mycket bra Ivan ( jag har inte sett resultatet än men jag håller fast vid den åsikten så länge!) hihi

Nu ska jag hoppa in duschen för jag har blivit utbjuden på middag! Jo då, idag ska man få äta fint.. Tjusigt värre!

2 comments:

Anonymous said...

Hej söta Isabel.
Vet du var man kan hitta Blackberryn i Göteborg? Ta hand om dig.

Anonymous said...

Hej Bell.

Är din läckra storebror singel.....mmmmmm??