Tuesday, September 18, 2007

OKEJ....?

Varför är det ingen som kommenterar mina inlägg längre undrar jag? Är det tråkiga saker jag skriver om eller har ni bara tappat suget?


Jaja... I vilket fall har jag haft en jättemysig dag som gick ut på att umgås och shoppa tillsammans med Marie Plosjö.


Vi hittade och roffade åt oss varsin likadan parfym på NK och sen blev det t-shirts och underklädes inköp... Vi avslutade på Picnic där vi åt hälsotallrik som jag tror Marie blev lite kär i..

Nu är det så att de flesta hälsotallrikar är detsamma, det är dressingen som gör skillnaden! Och vilken skillnad.. Den är så supergod där så jag ska nog äta en imorgon med!

Var får man det godaste hälsotallriken i Stockholm tycker ni?

Mums...


7 comments:

Anonymous said...

Din blogg är fortfarande lika underbar Isabel!!!

Läser den nästan varje dag.. tror bara att hösten å vardagen är tillbaka så man hinner inte skriva..men ska bli bättre på det så du inte känner att du skriver till en väg..hihi

Ha en mysig kväll.. and LOVE the song!!

Anonymous said...

Din blogg är underbar och superbra! Är i samma sits..

Ha en trevlig kväll! / katja

Anonymous said...

Den är jäättebra, precis hittat hit, men läser den varje dag nu :)

Anonymous said...

För lite bilder... Mer Isabel till folket! När kommer de här semesterbilderna du lovat oss? (-;

Gillade bilden där ni smygfotograferade toppless-tjejer på stranden i ett tidigare inlägg här nere. 2 tummar upp!

Just det, mer videblogging också!

/HB

Isabel Adrian said...

Tack för inläggen och åsikterna! Ska lägga upp mer bilder och videoblogga mer!!!!

Anonymous said...

Undrar varför ingen orkar kommentera en blogg som består av stressigt stadsliv, ytliga kändisrelationer och extremt självhävdelsebehov. Att den sen har dålig svenska och andas (snällt sagt) omogenhet gör inte saken bättre... Vi är över 8 miljoner som inte bryr oss nämnvärt om vad som sker innanför tullarna i Fjollträsk. =)

Isabel Adrian said...

Kanske ska jag åka och hälsa på på landet och lära mig att skriva rätt svenska och slappna av.....

:-)