Thursday, September 06, 2007

Semesterkänsla

Just idag har jag kommit in i den härliga semesterkänslan... Slppheten tog över och jag somnade på stranden... OJ då vaknade lite lagom röd,,, FAST bara på halva sidan!

Skitkul! I vår lägenhet har vi Tv med typ hundra kanaler, så igår när vi för första gången tänkte kolla på tv insåg vi att det bara finns en, just ! kanal på Engelska! AV HUNDRA??? Alla andra var dubbade! Efter vi skrattat en stund fick vi snält kolla på alla dåliga program.

VIP med Pamela Andresson.. Allvarlligt! den borde förbjudas!

Mcleodas Döttrar.. Dålig Dålig Dålig!

Tummen mitt i hand.. Gammal serie med Tim allen som gick hemma för typ 10 års sedan

osv osv... När kl var två gav jag upp och la mig.. Vaknade vid elva och insåg att jag var ensam i sovrummet... Går ut i vardagsrummet och ser Steve sova med TV på! När jag väckte honom och frågade varför han satt kvar så länge framför tv när det ändå var så dåliga program berättade han att han fastnat och hade kollat på WM i gymnastik!!!!!


Så nu har jag en pojkvän som är expert på Gymnastik!


Vi spenderade sedan resten av våran dag på Salinas stranden som jag tycker är den absoult mysigaste stranden på Ibiza... Det är så skönt att inte göra något alls! Fast man äter väldigt mycket! Hela tiden!


Imorgon ska vi åka till en liten liten fiskerestaurang som nästan ingen vet om, det är i princip ett skul på en klippa.. Ska ta ett kort så ni får se! Världens godaste fisk!


Puss på er hemma

No comments: