Wednesday, September 12, 2007

Förlåt!

Hej hej!

Förlåt att jag varit så dålig att uppdatera från semestern! Det har bara varit så skönt att slippa datorn några dar...
Tips: Skjut upp ditt ansvar på semestern!

Ikväll är det våran kväll, och det ger mig lite ångest... Tillbaka till ansvar och verklighet! Fast samtidigt har jag ju ett spännande nytt jobb som jag ska börja med när jag kommer hem! Ska inte säga vart riktigt än... Suprise....! Men det betyder långa nätter och dagar!

Ikväll ska vi äta på vår favvoställe igen. det där med ekologisk mat! Mums... Sen blir det packa och om vi orkar går vi förbi Pascha och hälsar på Erik Morillo som spelar där ikväll... Det är alltid någon fest varje kväll här på Ibiza och det är lätt att dras med på det! Som tur är det att vi båda kände att det var inte därför vi åkte hit. Så det har varit precis lagom av allt!

Lagom touring med bilen!
Lagom shopping!
Lagom fest!
Massor med kärlek!

Summan: en lyckad semester!

Ps. jag komer snart lägga upp fler roliga sembilder! Ds

2 comments:

Anonymous said...

Hej Du verkar ju inte var så bakom flötet! Men jag kan inte förstå hur man kan vara vän med en tjej som Monica. Du har säkert läst om vad hon har för kvinnosyn. Du verkade vara så emot dessa "stureplansprofiler", sen sitter din så kallade syster och försvara dem..Hur reagerar du?

Anonymous said...

Du råkar inte veta vem denna donna är?
http://catya.blogg.se/images/img_1712_1195228573.jpg