Saturday, September 29, 2007

Sovbrist..

Har haft lite sovbrist denna vecka... Försöker sova några minuter där jag kan. Efter en kväll på sture somnade jag vid 5snåret, vid 6 ringer Steve från Japan och då var det svårt att somna om igen. Sen var det bara att gå upp vid 10 och fixa sig inför en fotografering med en fotograf som heter Linus.

Nå kl var 5 var jag hemma och stupade i sängen. Fick faktiskt en timmes sömn... skönt, annars kanske man hade somnat inne på p- toan i natt! hihi

Imorgon vill jag ha en videodag med popcorn men tyvärr är det städdag!
Fan jag måste byta städdag!

1 comment:

Anonymous said...

Hej!

Ville bara säga att din blogg är fantastisk.
Undrade bara vart din vännina Gloria kommer ifrån? Hon liknar väldigt mycket en tjej jag träffat för något år sen. Vad är hennes fullständiga namn?
Hade vatt jätte snällt om du kunnat svara=)

Kram Ida