Wednesday, September 19, 2007

Idag blev det klart!

Att jag från och med idag är Chef för nattklubben Sturecompagniet!

Det ska bli spännande och jag kan avslöja att det kommer hända mycket kul i höst där, och även vissa förändringar... mer avslöjar jag inte nu!


Här kommer lite bilder från min födelsedag som jag lovat!
Bild 1 Sara och Stefan
Bild 2 Steve och hans lillebror
Bild 3 Jag och Sara Varga
Bild 4 Jag, Therese Granqvist och Sara Varga
Bild 5 Katarina Wigander och Daniel Boudal
Bild 6 Jag och Therese
Bild 7 The Attic





































6 comments:

Anonymous said...

Åh GRATTIS!!!

Det kommer gå superbra för dig!

Men är chef samma som nattklubbschef? Och vem var chef innan? Ok..är bara lite nyfiken på vad du kommer göra..but I'm sure you will fill us in:-))

Lycka till vackra du!

Anonymous said...

Åh, stort GRATTIS!!! Kommer gå suveränt för dig!

Får komma förbi och festa på sturecompaniet så snart så småningom! :) / katja

Anonymous said...

Kul! Grattis!

Anonymous said...

Haha Antoine :D

Anonymous said...

Grattis till nya jobbet!
Låter superkul.

Vi ses.

/Hannes
(ex-Gbg)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.