Friday, September 21, 2007

Jag har ont i hjärnan,








Ska jag börja med att säga!


Vaknade med ont i huvudet! Efter dagar av möten och träning, mer möten och en visning vaknade jag med lätt huvudvärk idag... En snurrig man sprang runt ett tag innan han åkte till london tidigt! Så nu sitter jag och ska dricka dagens första kaffe, ska snart slänga på mig gymkläderna och ikväll blir det smygstart på Sture...


Igår gick jag visningen på SOUK gallerian som var jättelyckad, Massa roliga människor och en rolig show.. Det var allt från vnliga catwalkmodeller till dansare, kabarefolk och en cirkus tjej.. Släng in några hundar så har du hela konceptet! hihi Önskar jag hade kameran med mig igår, men jag glömde den på bordet hemma och Steve glömde den också när han kom!

Familjen Glömska heter vi numera

Kram

No comments: