Monday, September 24, 2007

Stress? Jag? NÄ DÅ?

Ok då väckte alarmklockan mig okristigt tidigt för att hinna va på gymmet innan jag skulle ta flyget till GBG...
Träna, träna , duscha, äta ett äpple i farten (gammalt va det också), sen ilfart till flyget, parkera bilen svindyrt (jävla flygplats!) och vad händer?

MITT PLAN ÄR INSTÄLLT!!

Då blir man inte på dåligt humör?! Så nu sitter jag på en gammal dator men lätt darrande händer och dåligt humör...

Om inte jag får komma med nästa plan åker jag hem... Fast då skulle min familj inte bli så glada! Alla kommer och har ordnat en 30- års middag för mig! Så jag får snällt sitta och vänta på något flyg.. MEN, När jag blir stor ska jag ha ett eget flyg! Så det så!

4 comments:

Anonymous said...

vad är det för fel på att åka tåg?

Anonymous said...

De tar ju sån tid ;P Är en möjligtvis en anledning!

Anonymous said...

Äter du ingenting eller?

Isabel Adrian said...

Tåg tar sån tid! Och det kan ju också bli försenat!
Och äter gör jag (MYCKET)! ;-)