Sunday, September 02, 2007

Tappad Mobil

Fran Arlanda till Barcelona forsvann min mobil! MIN MOBIL, MITT LIV! Sjalvklart har jag ingen back-up, varfor?
Jo for jag har aldrig blivit av med en forut. Det kanns konstigt att alla nummer som jag har, till alla vanner fran sverige till usa ar borta!!! For alltid! Jag kan hoppas att dom ringer mig tillslut igen... Men till alla andra! Snalla maila mig era nummer sa jag kan borja gora en ny telebokk.. Jag har fixat sa det kommer ett nytt sim och en ny mobil skickad till mig i veckan men till dess har jag ett viva spanskt nummer... for den som bara maste ha tag pa mig... 0034 687201394...

Annars har vi det grymt.. Idag har jag varit helt solo eftersom Steve ar i England pa spelning.. Men det ar faktiskt lite skont.. Ater mycket brod och paella... Mums!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

saknar dig här hemma snuttis!

Isabel Adrian said...

Tack vem det nu än är!

kram