Tuesday, September 25, 2007

Varför p detta viset?


Efter en middag med familjen kunde jag kura ihop mig i mitt rum jag har när jag åker till mamma och bara sova....
Sen blev jag väckt sådär 8 av flåsande hundar och en superduperpigg mamma!

Varför är mammor, pappor, farmödrer osv alltid så pigga!!!??? Det känns som att det inte finns äldre människor som vill sova till 12 på dan? När man själv stapplar ut från krogen är farmor och farfar ute på morgonpromenad!! Que?

Kommer jag också bli en gammal tant som står och väntar utanför posten kl 8 och undra va i allsindar inte posten har öppet?

Gud bevare mig väl! hihi

Efter flyget till stockholm var jag tvungen att ha massa möten i stan.. Dom sprang jag på i mina nya snygga Tommy Hilfiger Stövlar! (Födelsedagspresent) Jag kände mig riktigt nöjd!

Nu ska jag duktig och städa lite hemma... Har mannen på ingång från en lång bortavistelse...

Imorgon blir det fotografering för lite tidningar och jobb!

3 comments:

Anonymous said...

Fin bild. :)/katja

Anonymous said...

Vad innebär ditt nya jobb? Uppgifter etc? Du står inte som chef på hemsidan...

Isabel Adrian said...

håll ut någon dag så kan du läsa på Stureplan.se