Sunday, September 16, 2007

Jag är fast!

Det är sjukt... Jag är beroende....! Så jobbigt, jag vet inte hur jag ska ta mig ur???

FACEBOOK!!! Det har blivit som en drog...

Efter
en månad har jag flera hundra gamla vänner och folk jag inte sett på år, massa roliga djur, organisationer att stödja, grupper to attend och massa andra saker... Jag bara måste gå in där varje dag! Det har blivit nästan lika normalt som att blogga!

Så nu måste jag gå upp en halvtimma tidigare än förrut för att hinna kolla mailen, blogga och uppdatera facebook varenda morgon! Snart kan man inte leva utan dator en sekund...

Terapi?

2 comments:

Anna said...

Facebook är beroendeframkallande, och fler och fler går ju med så man måste ju in och söka varje dag :-)

Isabel Adrian said...

Ja vet! Fast jag har slutat leta efter folk, det tar för mycket tid!

kram