Saturday, December 15, 2007

En lugn en

Idag ska jag ha en lugn och skön dag... Bara ta promenad, äta gott och mysa med film...
Efter några sms från The man om han råbakis efter spelningen i Wien igår känns det ännu mer skönt att jag är utvilad, inte bakis och slipper tänka på om jag Ipren i skåpet eller inte... SKÖNT..

Ikväll blir det nog en middag innan jobbet och kanske tom en sväng ner på Hells Kitchen efter vi stängt Sture... Fast jag har bestämt mig att gå upp tidigt på Söndag för att äta Brunch. Det var så länge sedan jag gjorde det! Så nu står det mellan Elverkets Brunch eller Berns... Ve ni någon som har en supergod brunch? Skulle uppskatta alla tips!

Kram

1 comment:

Anonymous said...

Strand Hotell har en bra brunch...inte bäst i världen, men den är fräsch som sjutton och är man där vid två är det rätt lugnt.