Thursday, December 27, 2007

Inför nyår...

Sitter och slötittar på TV medans tvätten ska bli klar... Har tagit ledigt två dar för att vara med min familj och hinna ikapp alla vardagsbestyr som man försummat under julen...
Eftersom min bror kommer hit imorgon bitti har jag gjort en storstädning och hämtat en extra säng och köpt lite julmat.
Tänkte jag skulle ta ut dom på East och äta på min favooställe imorgon. Efter det får dom följa med och festa loss på Sturecompagniet.

Jag har funderat på vad man ska ha på sig på nyår... Köpte en jättefin klänning på Asos.com för någon månad sen som jag sparat för ett speciellt tillfälle, tror det blir den och med den ska jag ha min mycket fina Balenciaga kuvertväska jag fick i julklapp! Svarta skor och diadem till det kommer nog att passa.
Ska faktiskt ha en heldag på nyår tillsammans med Malin Gudmundsson. Vi ska börja vid förmiddagen att checka in på Anglais. Efter det går vi på Sturebadet och tar massage och ansiktsbehandling...Sen blir det middag på V. På mogonen blir det en brakfrukost på hotellet! Jag älskar hotellfrukostar... Pannkakor med sylt och grädde, massa olika frukostflingor, olika juicer och kaffe i stora mängder...

Min bästa frukost var på ett hotell i Nya Zeeland förra nyår... Tyvärr var steve lite för trött för att gå upp men jag satt och åt i flera timmar, och avslutade med chokladfontänen där jag doppade jordgubbar för glatta livet! Underbart! och mumsigt...


4 comments:

Anonymous said...

Varfö påstår du att du äter så mkt isabel? Alla vet att du inte äter alls och att du har anorexi, du kan väl inte ha undgått snacket på styan? Rätt patetsikt för en kvinna i din ålder om jag får tycka, men men, hoppas du får hjälp.

Isabel Adrian said...

Vadå alla vet att jag inte äter? e du dum i huvudet eller? Alla är likamed INGEN! Jag vet väl om jag äter eller inte..
Snälla, åter igen säger jag att folk vet inte ett skit vad som är sant, det är därför det kallas rykten och skitsnack...

Så bespara mig dina pinsamma inlägg i framtiden!

Anonymous said...

Hej Isabel. Du lär mig en massa spännande saker som jag inte visste och nu ska jag lära dig en sak: på engelska säger man "have a drink" men på svenska heter det "ta en drink". Inte "ha en drink".

Lycka till med stavandet!

GullStina said...

Åh, frukost kan va så sjukt gott!Gillar mycket frukt och ost