Wednesday, December 12, 2007

Liten burk!

Hur kan man nästan börja gråta när man gör sönder en flaska?
Imorse när jag duschat klart skulle jag ta lite av den mycket dyra krämen i den lilla lilla flaskan för ansiktet... Halk, halk, sliperislip...och rätt ner på stengolvet i badrummet!
En sekund senare var badrummet fyllt med mina mirakeldroppar! Väggar, golv och alla handdukar... Först tänkte jag börja svära högt, men efter någon sekund började jag sakta snyfta.. Stackars mig tänkte jag.. Snyft snyft!

Efter en stund i självömkan insåg jag att det var dags att gå vidare i livet.. Det var ju trots att bara en kräm, inte mitt liv som slogs i kras! Slängde in alla handdukar i tvätten men låter krämen vara kvar på golvet en stund till... Golvet kanske uppskattar ett ansiktslyft!

6 comments:

Anonymous said...

Hejsan.. Jag är väldigt känslig person. Om någon ska säger elak ord så blir jag ledsen. När något sak blir sönder så blir jag ledsen. Jag är väl nog larvig. hehe.. //Anki

src="http://www.markman.be/"

Anonymous said...

Hey Isabel, I'd like to know what cream that was. Was it really working to some degree? Tack.

Isabel Adrian said...

Doe its amazing from Estee Lauder night repair serum! Best!!!

Anonymous said...

jag undrar bara vad du tykte om mat-tipsen du fick! hur smaka feta pastan? uppdatera oss!

Anonymous said...

Nej, du hade all rätt att vara ledsen! En kräm är en kräm, och i detta fall även en mycket dyr kräm. Jag hade svurit sönder mig själv, sen gråtit. Du är värd nya mirakeldroppar. En julklapp till dig själv så att säga:)

Kram och god jul i förskott

Anonymous said...

Jag välte en parfymflaska i golvet en gång så glasbitarna yrde i hela badrummet, och en stor bit satte sig i min fot. Det blödde sjukt mycket och länge, men badrummet luktade i alla fall väldigt gott sen. Och det är klart det är ok att gråta, det hade jag också gjort om det varit min dyra favvokräm.