Monday, December 03, 2007

Små ögon

Mina ögon är som ärtor, hostattackerna kommer med 5 min mellanrum och jag snorar lika mycket som ett dagisbarn på vintern!
Fattar inte moder jord att jag inte har tid att bli galet sjuk! Det ska jobbas, pyntas hemma, julklappinköpen måste göras, bilen måste få vinterdäck så jag inte dör innan tomten lämnat mina klappar!

Ändå ligger jag som ett kolli och bara snörvlar i sängen och tänker paniktankar på allt jag måste göra...

HÄLP!
Tror ni man kan hyra in en tomtenisse som kan uträtta alla mina ärenden?

Borde kunna hitta honom på www.rentanisse.com...

4 comments:

Anonymous said...

rentanisse...hahaha!

hoppas du blir frisk snart så du hinner med alla saker, krya på dig!

Anonymous said...

ryskaposte brukar vara efektivt, dom gör utlägg och köar åt dem. Köpte de flesta av mina julklappar så förra året :) Helt grymt!

Isabel Adrian said...

anonym: ryskaposte? Jag kolladeupp det men hittade inte något alls! Har du någon webbadress?

josefine: tyckte själv jag var lite rolig med rentanisse, kul att något fattade mitt lama skämt! haha
kram Isabel

Anonymous said...

Hej Isabel!

Du verkar jättegullig, ville bara säga det. :)

kram
Sara