Wednesday, December 05, 2007

Middag tu man hand

Klockan är snart Seindfeld tid och vi har precis kommit hem efter en kärleksmiddag på Mäster Anders på Kungsholmen och avslutande myntate på Beirut Cafe...
Det är inte ofta vi hinner äta på tu man hand så det var extra mysigt ikväll...

Vi hade båda svält oss hela dagen så det blev Råbiff till förrätt och Oxfile till huvudrätt...
Efter ett halvt kilo kött var, höll det på att malas kött ur öronen på oss båda två!!! Nu ligger vi som två potatisar i sängen och stönar av mättnad!

2 comments:

Anonymous said...

isabell, du svälter dig varje dag sådet är väl ingen skillnad? Förrut pratades det om din groteska läppar, nu mest om att du svälter dig själv. Finns det aldrig något stopp på dig? När blirn du nöjd egentligen? Du är 30 och mpåste börja acceptera det...

Isabel Adrian said...

Va? Vänta lite... Jag, svälta mig? Du måste skämta!! haha
jag älskar mat så det är något du fått om bakfoten!! Sen att jag gått ner några kilo kan bero på att jag jobbat mycket och sprungit runt som en liten gnu de senaste två månaderna... inget annat...