Saturday, December 29, 2007

Lördag...

Då var det lördag igen... Kan bara bli trevligt med tanke på att bordet på East är bokat och jag längtar efter bönorna med havssalt, misosoppa och sushi!!!

Vi har verkligen haft en slödag idag! Har mest suttit och diskuterat med Johanna (brors fästmö) om jag ska tona håret mörkbrunt! Jag har tänkt på det länge men har en pojkvän som ABSOLUT inte vill så jag har tänkt efter hundra gånger... Men det känns som jag bestämt nu.
Jag ska testa... Jag har varit blond hela mitt 30åriga liv och det är dags för lite förändring. Sagt och gjort, Ja ringde min frisör men hon hade inga tider förrän efter nyår...
Kanske lika bra att inte göra något inför nyår, tänk om jag absolut inte passar i det, då kan de bli en ganska säker hatt nyår!

Mischa Barton har en jättefin färg på håret just nu...

1 comment:

Anonymous said...

Du skulle vara jättevacker i mörkbrunt hår tror jag. Jag såg en bild framför mig och ja- det skulle funka! Inte ljusbrunt dock...nej..mörkt! Lyssna inte på killen i det här fallet, det är ditt hår för tusan ;)