Friday, December 14, 2007

Men gud

Herregud.. läser mitt eget blogginlägg... Måste varit mer full än jag trodde! och bitter på grabbar! Jag inför numera bloggförbud på mig själv när jag dricker alkohol!

Va ska jag säga, hmmm fett bakis. Trött. Seg. Pumsig. Lealös. Tyken... Allt har jag varit idag.
Och förbannad på att jag inte har någon ansiktskräm! Fasiken... Får helt enkelt smörja mig med bodylotion i fejan.. Usch.. Varför tappade jag flaskan i golvet? Riktigt surt att hosta upp 700 igen för att jag e klantig!

Ikväll har min goda vän Malin Gudmundsson drink hos mig.. Mycket trevligt. Hon har köpt en sjukt snygg klänning som hon ska strutta runt i...

Visst e hon snygg?

3 comments:

Anonymous said...

jag tycker i och för sig du var duktig på att stava :). trevlig helg

Anonymous said...

I don't intend to be mean, but she isn't too snygg (not in comparison with you, anyway). You are by far hotter than most of the girls you mention or the ones that you are being photographed with.

Anonymous said...

She is soaking hot!
Har sett henne på nära håll och hon måste va snyggast i Sthlm! Är sååå avundjuk!

lyxjenn@hot..