Thursday, December 06, 2007

Skatteverket!

Nu har jag försökt få tag i Skatteverket i TVÅ timmar!
Upptaget, på lunch, upptaget, inget svar... Jag blir galen!
Vem går på lunch 10.30? då har jag knappt öppnat ögonen! Ja,ja vet att 8-17 arbetare går på lunch i normal tid men tyvärr är inte 10.30 en normal tid även om du börjar 8.00 . Det får mest mig att tänka på om hon är en jättetjock kvinna som bara är sugen på sin lunchlåda att hon helt enkelt inte kan hålla sig till 12!

Så nu sitter jag och terrorringer henne för att säga att jag inte alls har bott i Sundsvall och försökt gömma undan lön från skatteverket! Helt sjukt, någon måste knappat in fel personnummer på något kontor i Sundsvall. Plötsligt har jag Skatteverkets alla tjockisar efter mig!!!! Snickers!!!

3 comments:

Anonymous said...

har du något emot tjocka kvinnor?
bara undrar.

varför skulle en "tjockis" tänka på mat hela tiden?

Tänkt på att vissa tar illa vid sig?

Att vissa inte föds me dom rätta generna.

Bara för man e tjock så handlar inte allt om mat.

Jävligt dumt och klantigt skrivet av dig tycker jag..

mvh Mikaela 15 år.

Anonymous said...

Sen när blev alla på Skatteverket tjocka? ;-))))) De är väl snarare torra och spinkiga...... :)

Hoppas det ordnar sig!

kram
Sara

Anonymous said...

jag jobbar på ett ställe där vi har lunch 10.30 börjar 06.45 den dagen och då är man svinhunrig det kan jag lova!