Monday, December 10, 2007

Usch bu och bä!

Söndagen gick mest ut på att vila, dricka te, kolla på riktigt dålig tv och slöprata med Malin som kom hem till mig. Mycket utmattad somnade vi båda i soffan och vaknade sju på morgonen av en bil som tjöt konstant i en timme för att larmet gick!

Så nu ska vi åka till stan för att jobba och försöka få sig lite mat, för det finns inget hemma. Det är liksom inte kul att laga mat till sig själv när killen är utomlands. Vilket är ofta, så vårt kylskåp är för det mesta helt tomt. En gammal senapsburk och inlagd ingerfära, knäckebröd och lite mjölk... Thats it!

Men eftersom jag börjat mitt nya liv (ta hand om min kropp, själ och hälsa) ska jag åka och storhandla senare idag.

I lördag hände nämligen något som fick mig att inse att det är jag, bara jag som kan ta hand om mig... Resten av världen bryr sig inte ett skit.... Hårt men sant!

Kram på er!

2 comments:

Anonymous said...

Hej !
ville bara säga att jag tycker att du är huur fin som hellst, verkligen!
ha det bäst!
//sara

Isabel Adrian said...

Tack sara!