Monday, December 31, 2007

Isabel Här!

Sitter på hotellet och klockan 03.15..
Malin har testat att blogga, vi har funderat ett tag på att gå till Hells men inser att jag är helt slut efter hela julveckan.. I NEED SLEEP!!! Så det blir sängen för mig!

Jag glömde inte kameran idag och har tagit massa söta kort på alla mina vackra vänner... Lägger upp dom imorgon...

Gud, malin öppnade precis balkongen och det är helt sjukt mycket folk som skriker på gatan... Känns nästan som Göteborg!!!!

GOTT NYTT!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Tack för igår underbara du! Jag hade det jättekul! Saknade dig vid tolvslaget men annars var toppen!
Pussar!
Marie

Anonymous said...

Kan man få till såna här kort på någon sida? Alltså ta ett vanligt kort och få dem fixade så här? Tacksam för svar!
Lina

Isabel Adrian said...

Hej lina, dom här bilderna tar man med en MAC dator... Så hitta en sån så är det fixat!

lycka till