Thursday, January 03, 2008

SJUK IGEN

Jag vet inte hur jag ska kunna övertala Steve att flytta från Sverige! Under vintern är jag konstant sjuk!!!

Dagen efter nyår, va hände? Jo nu ligger jag här med svåra feber och frossningar, hostattacker som låter som dom kommer från en utomjordning och ögon små som ärtor!!!!

Det är som min kropp inte är gjord för kyla och vinter! Jag orkar knappt stapla mig upp ur sängen för att ta ett glas vatten! Skit!!!! Jag blir så förbannad på mig själv! Varför blir jag sjuk så mycket på vintern, Halsfluss, influensan, feber, hosta, förkylning osv....

Så nu finns det två alt:

1 Flytta till sydligare breddgrader under vintern
2 Flytta in i en varmluftbubbla och leka bubblewoman under de kalla månaderna.

Svårt val.

just det så fort jag orkar hålla i datorn igen lägger jag upp bilderna från nyår...

host och kram

1 comment:

Anonymous said...

Varför tror du själv att du blir sjuk? För att du inte äter isabell! Lägg ner nu, det är inte bara rykten längre...