Wednesday, January 23, 2008

Nya skor...

Min dag började inte bra idag... Efter en omänslikt tidigt mogon med en arg larmsignal blev min humör inte det bästa.. Skrek högt flera gånger i bilen till långsamma dumma bilister... Efter det insåg jag att jag glömt halva mitt liv i en annan väska och då blev ilskan för mycket.. Stängde in mig på toan och bara börja lipa... Helt mysko, är inte alls ledsen eller arg..

Insåg rätt snabbt dock att jag ligger inne med en kraftig PMS... Skönt att det är det och inte att jag blivit mentalt sjuk!

Men jag avslutade dock dagen med att köpa ett par lackstövlar från nya favvomärket Loeffler Randall på 50% rea på Mrs H och mår mycket bättre nu.. Inget går upp mot lite hederligt

"- Jag måste shoppa för jag har PMS och om du säger något annat får du en smäll på
käften!"

Don´t mess med en kvinna som har PMS... Bara ett tips...

3 comments:

Anonymous said...

Ibland är det bara jävligt skönt att bara grina, oavsett PMS eller inte. :)

*tröst-kram*



http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=988583

Anonymous said...

HAHA, fan vad RÄTT!

Anonymous said...

Hej!
Har en fråga om din clutch från Balenciaga. Hur gör du med spegeln som kom med? har du den löst i väskan eller har du knytit fast den i väskan?