Friday, January 18, 2008

Väl uppmärksammad omvandling!

Isabel Adrian färgar håret!

Man fick passa sig för att inte snava på alla tappade hakor som låg strösslade över Sturecompagniet i natt. Vi gick rakt på upphovskvinnan och ställde de viktiga frågorna – jätteexklusivt, såklart.


Varför valde du att färga håret?
– Jag kände att det
var hög tid för förändring. Det var dags att
chocka lite kände jag.

Har du vågat dig på något liknande tidigare?
– Nej, jag är en äkta blondin som kände att det var dags för en förändring.

Tror du att någon kommer att gå på detta?
– Meningen är ju att luras. Det är ju ett experiment att se om folk tar på ett annat sätt.

Hur var Stureplans reaktion när du avlossade denna monstruösa handling?
– Omfattande. Nisse Holm frågade efter mitt nummer eftersom han inte kände igen mig.

Va fin du är i håret.
– Tack.


källa: Stureplan.se

16 comments:

Anonymous said...

Jag tycker Du blev jattefin! Tycker i normalfallet att blondin ar finast eftersom det ar mer "Sexy", men som sagt Du ar jattefin! ;-)

/MartinSthlm

Anonymous said...

Åh du passade jättebra i det mörka håret! Vacker!

Anonymous said...

du är jättefin i din hårfärg. när jag färgade mitt hår mörkt drog mina kompisar i mitt hår och trodde det var en peruk :)

Anonymous said...

Nice outfit, love the bag! /Anita

Anonymous said...

Du passade mycket bättre i mörkt, jätte fint!

Anonymous said...

Snygg make-up :)

http://www.finest.se/userPresentation/?uid=25726

Anonymous said...

Oj vad fiiin du är i det mörka håret. Nästan så man borde testa själv :-) Ha en kul lördag. Kram, Anna

Anonymous said...

Du var mycket finare som brunett! Jättefint!

Anonymous said...

http://stureplansvackraste.blogspot.com/

Anonymous said...

Sorry att det här inlägget inte handlar om din hårfärg, men din snygga väska tog min uppmärksamhet :D

http://www.finest.se/userPresentation/?uid=25726

Isabel Adrian said...

Tack till alla! Alltid kul när ni skriver så här fina saker!

kram

Anonymous said...

Du passar jättebra i nya hårfärgen! Måste bara fråga var din snygga t-shirt och väska kommer ifrån som du har på bilden till höger där?

Anonymous said...

Super nice balenciaga bag, vart har du köpt den? E jätte sugen på den :) /A

Isabel Adrian said...

Sandra och betty:

Min väska kommer från Balenciaga som är mitt absoluta favorit märke när det kommer till väskor (köpt Natalie Schuterman på birjerjarlsgatan i Stockholm) och och t-shirten är från minimarket som har gjort en kollektion för Moderna Museet.

Kram Isabel

Anonymous said...

Oj har du färgat håret. Vad snyggt det blev =)

Anonymous said...

Du är super snygg i brunt hår, behåll det så ! Ska själv färga brunt hår efter sommaren.... (: