Monday, January 14, 2008

Frågor

Några frågor jag undrar över:

1: Fattig eller rik?
2: Stockholm eller Paris?
3: Lets Dance eller Singing Bee?
4: Popcorn eller chips?
5: Leverpastej eller ost?
6: Fotboll eller hockey?
7: Brat eller bonde?
8: Simpson eller Family Guy?
9: Teknikkille eller utekille?
10: Attraktiv eller karisma?


Jag vet va jag gillar men va gillar du?

Den som svarar mest likt va jag gillar och lämnar ut sin mailadress kommer jag kontakta och skicka ett VIP kort till Sturecompagniet... Bara du e över 23!

Extra tillägg: Det blev jättemycket svar så jag måste sluta denna tävlig redan nu!
(red anm: 15 e jan) Tack för alla svar och grattis Linnea Johnson!

6 comments:

Anonymous said...

1: Fattig eller rik? RIK
2: Stockholm eller Paris? STHLM
3: Lets Dance eller Singing Bee? SINGING BEE
4: Popcorn eller chips? Svårt... CHIPS
5: Leverpastej eller ost? LEVERPASTEJ
6: Fotboll eller hockey? FOTBOLL
7: Brat eller bonde? Mellanting helst... men svarar BRAT
8: Simpson eller Family Guy? Gillar inget.. men okej... Simpsons
Teknikkille eller utekille? Teknikkille
10: Attraktiv eller karisma? Karisma

Min mejladress är info@annakarlsson.se

Anonymous said...

1: Rik
2: Paris
3: Lets Dance
4: Popcorn
5: Ost
6: Fotboll
7: Bonde
8: Simpson
9: Teknikkille
10:Karisma

joppegroda@hotmail.com

Mvh, Anna :-)

Anonymous said...

Rik(då kan jag både hjälpa de som behöver å ha skoj själv),Paris,Let's Dance, chips, ost, fotboll,bonde,Family guy,teknikkille(men han får inte vara tråkig)för då väljer jag utekillen:-)) å självfallet KARISMA!!

Anonymous said...

1: rik?
2: Paris?
3: Lets Dance
4: Popcorn
5: Leverpastej
6: Fotboll
7: Brat
8: Simpson
9: Teknikkille
10: karisma?

Den enda jag tveka på var fattig eller rik, och bonde eller brat.
Jag klarar inte av ko-skitstanken och ja.. jag behöver äventyr, och det kostar tyvärr ofta pengar :( Äventyr i vardagen är bäst :)

Anonymous said...

Rik, Paris, Singing Bee, Popcorn, Leverpastej; Fotboll, Inget av dem, Family Guy, teknink, karisma

har redan ett vipkort.

skönt att se att läpparna gick ner lite.. ett tag trodde jag du skulle se ut sådär för evigt.

elinoz said...

hej! en ny läsare här jag diggar din blogg tvär mkt:)
svar på dina frågor lyder...
1.pengar e pengar... som vi alla behöver i olika utrsäckningar..mig spelar det ingen roll.
2.har aldrig varit i paris så det får bli el stockholmo hehe
3.älskar dans så lets dance givet
4.popcorn
5.ost
6.fotboll
7.jag gillar inte att sätta människor i fack, men om ja måste välja så har jag nog mer likt liv med en brat än en bonde.
8.simpson
9.hm.. min snubbe jobbar ju som dj så han e ju ute rätt mkt dock jobb relaterat men får väl bli ute kille då haha
10. karisma
hoppas jag prickat någon fråga hehe
*krams*