Thursday, January 24, 2008

Rockbjörnen...

Ikväll ska jag gå på Rockbjörnen med Steve och dricka och äta gratis medan man lyssnar på bra musik... fast inerst inne vill jag att någon ska snubbla på väg till prishämtningen.. Hade liksom gjort hela kvällen extra rolig för mig, absolut inte för dom!

Efter det har vi middag för Simple PlanSturecompagniet och efterfesten på Hells Kitchen.. Det kommer bli en riktigt rolig kväll!

Fast just nu sitter jag på kontoret och undrar hur i helvete jag ska hinna allt innan och åka hem och göra mig iordning ill kl. 18.00!
Klockan är just nu nästan 16 och jag har smutsigt hår och halvt nerbitna naglar.. Fast det är ju Rockbjörnen och inte Elle galan så det kanske går hem!

2 comments:

Anonymous said...

Oh, Simple Plan. Hade jag vetat att de skulle dit hade jag skaffat mig en biljett. Diggar Pierre som f*an. :D

Anonymous said...

Hey Isabel. I wonder, what brand is your watch? It seems so posh. I've always liked and worn masculine watches. I need to buy myself a new watch.
Tack.