Tuesday, January 15, 2008

Oj...

Jag fick så mycket svar på mina frågor så jag var tvungen att avsluta den bara efter en dag!
Men jag lägger ut några stycken kan ni se vad andra tycker om mest...

Hur går det att svara på vad ni har för nyårslöfte i videobloggen? Är det verkligen knappt någon längre som ger nyårslöften?

Sitter och försöker jobba men jag känner lite nere... Tror det är för att sambon åkte bort en vecka... Kärleksdeppighet, men men det är bättre än att vara ledsen för lycklig kärlek än olycklig!

Kram på eR!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Neeeeeej! Jag hann ju inte. Kan du inte ha en till tävling? :( *snyft*

Anonymous said...

Hej Isabel! Gillar din blogg, fler inlägg!! Blir också glad av att se en tjej som har en 5 år yngre pojkvän som omväxling, då man dagligen lever i en gubbsjuk värld där tjejer + gamla gubbar numera verkar vara en standard......tröttsamt!!

Läste att några väninnor till dig varit på Akademiklinken och varit missnöjda, jag har själv varit hos Dr Per Hedén och gjort lite ingrepp och jag är väl halvnöjd, inte mer än det....känner du någon som op:at sig hos honom och om de är nöjda el inte? Ska ev på omoperation hos honom men vet inte om jag ska göra det eller välja en annan läkare utomlands.....svenska kirurger känns inte helt uppdaterade i alla lägen...

Kram på dig!