Tuesday, January 08, 2008

Frågor del 2

Hej söta Isabel,

Hur träffades du och Steve? Visste du han skulle bli din stora kärlek från början?

Vad gör dig lycklig?

Kram och ha en toppen dag!!

Hej,
Jag och Steve träffades för ca 2 år sedan på en fest.. Han är min enda och stora kärlek!
Jag blir lycklig när jag får ha mina vänner, familj och min kille nära mig.
Sol och värme gör mig också väldigt lycklig... Jag hatar vintern! Då blir jag deppig...

Vem tycker du är de snyggaste killarna på stureplan?(förutom Steve såklart:-))

Helt ärligt så kollar jag inte på någon annan, så jag fårsäga att Steve ligger rätt bra till på alla placeringar.. haha

Nu när du var så ärlig och svara på dina frågor (vilet folk oftast inte gör) så blev jag lite nyfiken hoppas du har lust att svara på dessa:)

Tränar du? isåfall hur ofta? vart? och när dvs tex på morgonen?..personligtränare? Något du rekommenderar? Nu tar jag nästan förgivet att du tränar men så är ju säkert inte fallet månag av er sthlm jäntor verkar bara vara smala käka massa och inte göra någonting för att hålla er så :)

du svara redan på hur din kost ser ut.. men jag är själv angelägen om att gå ner i vikt och har hört typ många "kändisar" som får mat lagad till sig varje dag hem till dörren är de något du vet om? nån som du vet testat detta? hur tycker dem de fungerar? och vad heter isåfall firman som sysslar med sådant?


får man fråga längd? vikt? om inte.. kanske bmi? haha va jag är nyfiken.. eller snarare ute efter inspiration .. vad gör du för att få inspiration?

bra blogg! fortsätt så.. ofta och videoblogg är superskoj:)

Hej

Jag tränar med personlig tränare 3 ggr i veckan, inte hela tiden men i perioder. Jag gillar att träna på morgonen för då får man massa energi som räcker hela dagen!
Ang lagad mat, skulle aldrig vilja ha det så! Jag gillar att laga allt själv och sen har jag en kille som är grym kock!!
Hmm,,,, Längd: 1.74 vikt: ca 54 kg Bmi, ingen aning!!!!

Snacka om att prostituera sig, vad fan sysslar du med. Skäms du inte att skriva om din osäkerhet och hur du opererar dig?

Hej hej
Jag anser inte att berätta och kanske hjälpa unga tjejer med tips och råd är något fel! Tvärtom jag tycker fler borde stå för vad dom gör, och sedan hjälpa andra.. Tycker du att fd knarkare som berättar om hur det är också är prostituerade? DU kanske borde tänka efter lite...

Här kommer en sen fråga. Kan du rekommendera en ansiktskräm som är bra och som håller dig ung?

Jag tror det viktagaste är att alltid ha ett kräm som ger mycket fukt men inte så mycket fett. Jag använder just nu Chanels rosa serie för de första linjerna och det är super!

Hej hej.
Såg här i ditt senaste inlägg att du hade flera vänner som gjort op på AK. Jag har gjort min näsa där och har fått ett resultat som inte ens är i närheten av bra. Blev dock erbjuden att få en rekonstruktionsoperation för att rätta till det men är lite nervös, då man inte gärna gör om det och det inte blir bra igen. Vet att det är väldigt individuellt men när du pratar om de som inte är nöjda, är det bara bröst el andra ingrepp också? Jag är så kluven för jag vet inte om jag törs gå tillbaka. Berätta gärna om du har mer info. Du behöver inte nämna deras namn med risk för smutskastning, men det vore intressant att höra så det inte blir kaos igen.. Tack på förhand, Elisa.

Hej Elisa
Jag blir jätteledsen att höra att du inte är nöjd med näsa! Det måste vara jättejobbigt, eftersom ansiktet är något som man inte så lätt kan dölja! Mina vänner har mest gjort sina bröst där, så jag vågar inte uttala mig om näsjobb. Jag tycker dock att du ska gå tillbaka och konsultera den dorktorn som du hade och sedan be att få en av de andra plastkirurgerna om ett andra uttalande... Lycka till

Vem var plastikirurgen i Lund och vilken klinik var det på?

om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ihåg! Sorry!

Hur länge håller en normal Restylane-injektion och hur lång tid tar det normalt innan svullnaden är över? Några timmar eller bara nån dag?

Tack för svar!

En injektion håller ca 3 mån, men det är olkia från person till person också.. De gånger jag gjort det har det inte hållt mer än en månad fast på en vän som gjorde det samtidigt höll det 6 månader!! Svullen är du ungefär ett dygn..

Lycka till!

Hej du har sagt vart du gjort din läppar men på vilket sätt? har du gjort en injection med eget fett? Väldigt fint!

Hej, jag har tagit fett från kroppen och en hudbit som läggs som en remsa under läppen.




2 comments:

Anonymous said...

Jag gjorde min näsa på akademikliniken och jag är super nöjd. Det är det bästa jag har gjort. Jag tror inte man kan sträva efter att få ett perfekt resultat för då tror jag att man kommer hitta fel som inte egentligen finns där.

Ang restylane så skulle jag rekommendera strandkliniken. Dem gör ett grymt bra jobb, iaf på mig. Jag fick en större överläpp och det såg helt naturligt ut (förutom dem första dagarna) och priset låg på 3400.. nu ska jag gå dit för på fyllning, 1 år senare.

Anonymous said...

Hej!
Kan inte du lägga in en bild på dig. Nyfiken på hur din hårfärg blev. Ska själv färga håret i dagarna.
Mvh...