Thursday, January 03, 2008

Imorgon 15.15

Om jag kan släpa mig ur min säng så blir jag antagligen brunett imorgon kl 15.15 hos Ulrika på VITA... Det känns läskigt men roligt.. typiskt mig att fega ur i sista sekunden men dit ska jag iallafall...

Ja menar om jag ångrar mig är det väl bara att färga av det så jag får min naturliga färg tillbaka. Sen har jag som nyårslöfte att våga göra saker jag aldrig gjort innan, vem vet hur länge man blir kvar på denna lilla jord! Jag måste sluta vara en liten fegis...

Sen ska jag på NKs rea på söndag... Ska frossa i höstkläder med röd lapp!!! Hoppas på att jag ska hitta ett par snygga jeans och en svart kofta...

Nu ska jag stoppa i mig två Alvedon, snyta mig, ta med en hel rulle snytpapper till sängen, sätta på värmeelementet och sätta i en film och bara dozza av i nonoland... Host host

2 comments:

Anonymous said...

Du är jätte fin i blont hår. Men det skadar ju ej att prova!! Tycker du ska testa riktigt mörkt, annars e de bara mesigt.
hihi hur som helst så tror jag du blir fin!
kram

Anonymous said...

Mörkt hår är jättefnt, och kul med en förändring! Men att avfärga är inte så lätt som man tror, så tänk efter en gång extra... Så att du inte ångrar dig om en vecka =)