Monday, January 14, 2008

Velig...

Såg en blid på mig från i lördags och vips vad ser man????
Jo en bröstvårta genom linnet!!!
Sjukt, för det va minsann inget som syntes i spegeln hemma!!
Jaja, man får väl bjuda på det antar jag! NOT!!!


Jag har beslutsångest!
Eftersom jag jobbat hela helgen och varit sjuk så har jag inte gjort något roligt de senaste veckorna... Så nu har jag suttit i telefon med Dee och velat fram och tillbaka om man ska slänga på sig något snyggt och gå på Idrottsgalan... Efter 20 min hade vi inte kommit fram till något beslut, så vi la på med löftet om att tänka 30 min om man orkar och sedan bestämma oss!!

För mig lutar det mot att vara hemma just nu, men som sagt jag har 20 min kvar att tänka!!!!

SNACKA om I-landsproblem :-)



2 comments:

Anonymous said...

Du...ja, nu ser du att jag går igenom en massa gamla blogar och läser, skitkul - men det jag skulle komma til lvar eg en fråga ang bröstvårtor! Min pojkvän hävdar att endel tjejer har på sig lösbröstvårtor när de går ut, så de ska ha sånna bröstvårtor som skyltdockorna av ngn konstig anledning alltid har!! Du som vet - är detta sant? Och en fråga till alla killar - är det läckert?!?! Jag kanske börjar tappa stinget...inte lösbröstvårotr på mig...
//L

Anonymous said...

haha precis samma sal hände med min paljettklänning på juldagen. inget syntes i spegeln, men på fotona såg man allt. det var lite roligt.