Tuesday, January 29, 2008

Modevecka..

Denna vecka är det modevecka i Stockholm och det betyder chansen att se allt nytt från alla bra designer! Som tur e att jag har lite journalist vänner som alla har en extra plats på visningarna..
Så i måndags såg jag Acne visningen (som för övrigt är ett av mina favorit märken) och imorgon blir det nog minst en visning iallafall... Tyvärr har jag inget presskort så det blir dåligt med bilder tagna!

Imorgon har La Mode som är Steves Angello (sambo) och Sebastian Ingrossos nya klubb på Ambassadeur premiär så då får man absolut vara närvarade... Det är en händelserik vecka så jag har lite ångest att jag knappt hinner uppdatera... Sen har jag lite sk skrivkramp. Eller svår gegga i huvudet kan man också kalla det!

Tvättade håret imorse, vattnet blev helt brunt så jag nästan trodde jag blivit blond igen men som tur var jag fortfarande brunhårig! Frisören sa att det kan vara svårt att få blondiner att behålla färgen och risken är att jag måste gå och tona håret var 3e vecka!
Får se hur länge man orkar det, eller om man blir blond av bara lathet!

Vaknade inatt av att jag drömt jag var med i programmet "So you think you can dance?"
Jag var genomsvett när jag vaknade! Vet inte om det var för min dansprestation i drömmen eller ren skräckpanikångest för att det skulle vara på riktigt!!! haha tror det var paniken!

7 comments:

Anonymous said...

Du ska verkligen behålla den bruna hårfägen ett tag till tycker jag! Din drag blir mycket vackrare! Kraam!

Anonymous said...

Önskar faktiskt jag kunde dansa....som dom bästa då.


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=989249

Anonymous said...

Varför färgar du det inte "på riktigt" istället för att bara tona? Då sitter ju färgen. Nackdelen är såklart om du vill vara blond igen, då tar det ju lite tid att få bort den bruna färgen. :) Men du är fin i mörkt hår, så jag tycker att du ska behålla det. :)

Anonymous said...

kan du inte använda shampoo med pigment i för att fräscha till färgen?Dem finns för blondt,brnt,rött osv.

Anonymous said...

Jag har också gått från blond till brun en gång i tiden och det var bara i början man var tvungen att tona ofta. Sen efter ett tag blev håret mättat av färg och höll mycket bättre. Så nu färgar jag bara utväxten och inte oftare än jag blekte slingor. Lycka till, du är väldigt fin i färgen!

Isabel Adrian said...

Sofie: Tydligen sitter inte färg på blont hår! men jag ska absolut vara brunett ett tag till!

Anonymous said...

hej snygging ,,,, du passar i brunt hår ,
jag färgade Carolina Gynning oxå till brunett,,,,
trodde inte jag skulle gilla brunt haha,,,, jag blonderade dig en gång i tiden :-)
pusssssssssss Bobby