Thursday, January 17, 2008

Videoblogg

25 comments:

Anonymous said...

snyggt! naturligt

Anonymous said...

jätte fin i håret måste jag säga =)

Anonymous said...

Omg, how pretty.

Anonymous said...

mycket snyggare...verligen..ser mer classy ut.
Jag har själv varit blondin men nu gått över till brunett och jag kommer inte att gå tillbaks.

Anonymous said...

Va fin du är...Blir nästan lite kär i dig!

Anonymous said...

den var supernice!


vore kul att se dig i lugg med brunt hår...!

Anonymous said...

hej.jättesnyggt hår!du passade förvisso i det blonda också...du klär verkligen i både blont och brunt hår!!!skitsnyggt!!

Anonymous said...

Jag bara måste få säga att du verkar hemskt rar. Och du är super snygg i det bruna. Passar skit bara i det blonda också, allt klär en skönhet ;)

Anonymous said...

Du är jättevacker!

Anonymous said...

tyckte du va jätte snygg som blondin! men du va även jätte snygg som brunett måste jag säga... inte alla som e de lucky you :)

Anonymous said...

Sjuuuuuuuukt mycket bättre! Passar jättebra, verkligen! Varför har du inte kommit på det tidigare?! Gå aldrig tillbaks till blondin! Superfint! Kram

Anonymous said...

Hej
Tycker du va super vacker i mörkt hår, det är fresh *hihi*
keep up the god work
// uppsala tjejen

Anna said...

OJOJOJOJOJOJOOOOJ!!!!! Va bra de blev!! :o)

Trodde att du skulle vara finare som blondin.., men ack så fel man fick!

All credd till dig som vågade!

Skit snajsigt i alla fall!

Kram på dig!
// Anna

Anonymous said...

Kul att du vågar göra något nytt!
Fint! :)

http://www.finest.se/userPresentation/?uid=25726

Anonymous said...

Allt klär en skönhet som du!

Anonymous said...

Hur snyggt som helst!

Anonymous said...

Oj vad du är snygg som brunett! De är ju nästan så jag funderar på att konvertera till "den mörka sidan" jag med:)

Anonymous said...

bryter inte mönstret bland kommentarerna: skitsnyggt!!

Anonymous said...

Skit snyggt, verkligen!!

Anonymous said...

Det där var riktigt vackert. Dina ögon får en helt annan färg med det bruna håret och samma med din hy. Jättejättefint verkligen Isabel!

Marie Plosjö said...

Superfint kära du! Jag vill också bli brunett nu!

Anonymous said...

Hejhej!
Det står på polska och betyder följande:
Steve Angello ska gifta sig.
Dålig nyhet för Steve Angellos fans. Onsdagen den 20 september förlovade sig Swedish House Mafia dj'n sig med vackra Isabel Adrian som har varit med i svenska Survivor (Robinson) och varit med på omslaget av FHM.

:)

Tänkte fråga en annan sak nu när jag ändå är igång...
Behöver nämligen lite tips och råd! Det är så här att jag vill plugga utomlands (även flytta utomlands så småningom) men min pojkvän pluggar här och trivs relativt bra i Sverige. Jag hade också kunnat tänka mig att jobba utomlands och bo kvar här, men jag vet inte riktigt hur det hade påverkat vårt förhållande. Det är där du och din pojkvän till superbra dj kommer in i bilden:). Vet att Steve turnerar en hel del, och jag undrar bara hur ni får det att funka? Är det jobbigt? Blir du aldrig rädd, tanken på att han träffar så många andra...?
Vi ska dessutom åka utomlands nu snart, han till Florida och jag till Italien. Och jag är livrädd, tänk så träffar han en annan. Även om han hela tiden bevisar både med känslor, handlingar och ord att jag är den enda kan jag inte låta bli att vara orolig.
Usch.. Hade varit så himla tacksam för ett svar!
By the way så är du hur cool som helst! Diggar dig och din sjukt intressanta blogg :)
Kramar!
Nicole

Isabel Adrian said...

Nicole:
Visst är det jobbigt ibland att ha en kille som är borta mycket, men när du träffar någon som du verkligen tycker om så får man det att funka.. Det gäller bara att lita på varandra och inte vara svartsjuk.. Om han älskar dig och du honom finns det inga hinder.

Mina bästa tips är att ni ser till att ha skype eller något annat sätt att kunna prata med varandra varje dag, våga säga att du saknar honom och lita på honom! Om han träffar någon annan är han ändå inte den rätta!
Jag förstår att du är orolig, det är jag med ibland men då ar det bara att tänka på att han antagligen känner precis likadant..

Jag önskar er all lycka i erat förhållande!

Kram Isabel

Anonymous said...

Hej igen! Är inne o gästkommenterar lite! Gillar din hårfärg starkt!! Har själv varit sugen på att testa mörkt hår - lite för skojs skull - för det blir så kul när drag i ansiktet kommer fram som man tidigare inte lagt märke till!!

Full pott!

Lisa

Anonymous said...

Jättefin som brunett! Ser mycket varmare och mer levande ut.