Sunday, January 06, 2008

Söndag morgon

Trött så in i bänken!
Men näää då bella ska tvätta! Jag måste varit järndöd när jag satte upp den här tiden... 9-15 på en söndag!!!!
Igår var det superkul för jag träffade Martha som varit Paris hela hösten... Malin var såklart med mig och jag träffade Stefan som ska producera en sak med mig och massa annat roligt folk.. Men mot 3snåret la min röst av helt! så när Krona från Cafet skulle hälsa blev det mest nickningar och armvevningar... Såg mycket lustigt ut.

Vips vops så va denna vecka slut...

Måndag: Steve kommer hem
Tisdag: bli brunett
ons: jobba kontoret
torsdag, fredag och lördag: STURE

snipp snapp snupp så va sagan slut!

Va gör du om du misstänker din lover inte bara e din?

tips från limpan: Köp er en gps, inplantera den i killens jacka... Sen e det bara att leka följa john! Grymt, men OOOoooo så roligt! utslag helg 60%

tips 2 från limpan: åker du fast säger du bara att det var hans ex som gjorde det! Erkänn aldrig!

tips3 från limpan: Skicka din absolutaste snyggaste icke närmaste kompis på ett raggningsförsök på honom... utslag 90% men dödligt!

Eller gör som ja, ja vad gör jag för Desperate Housewifes hyss...?
Jo, jag sätter en dvärg på Peder Fogstrands rygg så får dom galoppera runt Steve och spionera!

Ja menar det är ju inte konstigt, eller?

Om inte det funkar ja då älskar han dig med all säkerhet, så länge han inte får reda på allt de övre du gjort för att kolla det...

2 comments:

Anonymous said...

Hej!
Undrar vart din fina klänning kommer ifrån?

Isabel Adrian said...

Min klänning kommer från Marlene Birger