Friday, January 04, 2008

Videoblogg!

10 comments:

Josefin said...

Jättekul med video-bloggen=)
Och jättebra blogg!
Skulle bara vilja säga att jag tror att det kommr bli grymt snyggt med brunt hår,jag jobbar som frisör och tror mig kunna se att det kommer bli sjukt snyggt.
Tack för underhållande läsning.

Anonymous said...

jag är själv brunett och älskar det, men det första jag tänkte när jag såg den här videon va "undra om man ska bli blondin?".. jag tycker inte du ska färga håret, dessutom tycker jag att dina läppar ser skitsnygga ut, tyckte inte det såg bra ut först (men kommenterade aldrig som vissa andra idioter)! ha det bra!

Anonymous said...

Vad roligt att se dig! Hadet fin:-) Kram Lisa

Anonymous said...

dina lappar! ar all svullnad borta el kommer de bli lite mindre? vad har du gjort med dem? fett? silicon?

vill bara saga att dina lappar ser superfina ut.
jag skulle sjalv vilja fixa mina pa samma satt..vad kostar det att fixa dem?

tycker inte att du ska bry dig om vad div knappa avundsjuka manniskor sager om dina lappar..
you go girl

linda

Anonymous said...

Bra tips!!

Diggar din blogg, och tycker att du borde verkligen fortsätta med att videoblogga.

Lyssna inte på alla negativa personer/kommentarer. Det tråkiga med Sverige är att folk är för fega för att göra något själv. Så när de ser någon annan som har modet att förändra sitt utseende så MÅSTE de bara säga något negativt eftersom de inte var först med det.
Så tragiskt egentligen....

Kram!!

Anonymous said...

Hej!
Skulle bara berömma din videoblogg, väldigt bra till skillnad från massa andra videobloggare där ute.
Tack för tipsen! :)

Anonymous said...

shit vilka fula läppar, värsta ja har sett på länge

Anonymous said...

http://sweetholycrap.blogg.se/1199580883_fantastisk_insats_fr_.html


du är tydligen uppskattad:)

Anonymous said...

läste en annans tjejs blogg dör hon tipsade om din blogg, att dina videoklipp var så bra. Och kjag instämmer. Satt verkligen och lyssnade hela tiden :) sen om det beror på att jag är full nu vet jag inte men jag tyckte du var bra! Jag tycler du ska behälla din blonda färg, du är söt! keep on girl, I like u

Anonymous said...

Hej!

Såg på din vedioblogg att du gjort en läppförstoring. Det vore jättebr aom du ville recensera ditt ingrepp och kliniken som utförde det hos Kosmedics http://www.kosmedics.se/sok.php

Tack på förhand!