Monday, January 14, 2008

Videoblogg

6 comments:

Anonymous said...

Mitt nyårslöfte är att jag inte ska gå UPP mer i vikt detta år.

Om jag går ner är en sak eller om jag står stilla, men upp ska det inte iallafall :D

Kram Sandra

Anonymous said...

Mitt nyårslöfte var att jag lovade min pojkvän att bli en snällare flickvän, ler...Jag kan förstå att det är jobbigt för honom då jag är extremt pedant när det gäller städning och dylikt. Tyvärr har det inte gått så bra så den förlovningen som jag hade hoppats på kan jag bara glömma.
Lycka till med att inte äta choklad. Som tur är är jag allergisk mot choklad :-)...

Anonymous said...

Jättebra intiativ att försöka bli av med sockerberoendet, men dock något av det svåraste..
Det positiva är att om du lyckas hålla dig ifrån chokladen i drygt 2 veckor kommer du tappa suget. Chokladsug sitter nämligen i ca 2 veckor.
Så om du tänker på det blir det säkert mkt lättare :)

Lycka till! / Fia

Anonymous said...

mitt är att jag ska ta mer chanser och risker, leva livet lite mer, istället för att bara vara en tråkmåns hehe :)

Anonymous said...

Du lyssnade på min favoritlåt, sjukt bra! Men iallafall; mitt nyårslöfte var att inte lova något alls. Grejen är att jag ALDRIG kan hålla mina löften som tidigare år varit att gå ner i vikt, bli snällare mot min mamma, sluta feströka, bli nykterist...ja helt omöjliga löften som du hör.
Men lycka till med chokladen!!

Kram Josefine

Anonymous said...

Oj - jag ramlade verkligen bara in på din blog när jag sökte efter rekommendationer på ansiktskräm! Tänkte att jag ska lämna dyra och gå på billigare...men har inte vågat ta det stora steget...vet inte om jag kommer våga.

Gillar din blog - kul att du videbloggar!!

Jag lovade migsjälv att bli av med sockerberoendet men det är TOKIGT svårt - framför allt efter maten som du sa! Blev glad över en av kommentarerna att man ska klara sig 2 veckor, sen släpper det. Så mitt nya löfte, som känns mer överkomligt får bli "klara två veckor utan godis, kakor, glass, ngt litet sött osv..."!! :-) Ska klara det!!

Kram och tack för en kul blog!
L