Sunday, January 06, 2008

Svar på Frågor del 1

Hej Isabel!

Jag är väldigt intresserad över hur mycket det kostade att operera läpparna och var du gjorde det? Tacksam för svar!

Mvh Jennie

Svar:

Hej Jennie
Jag opererade mig på sabbats bergs närsjukhus, och ingreppet kostade 18000 kr.

Hej Isabel.
Har egentligen inte heller nåt att fråga. Men fortsätt skriv. Ofta. Har nyss hittat din blogg men den är sjukt rolig att läsa. Mer videobloggande också. :) Du förgyller mina dagar.
Kram Anna

Svar:
Tack för det Anna, jag lova jag ska video blogga mer! Kram


Hej!!
Tycker att du är väldigt vacker =)
Du berättade i din videoblogg att du har opererat läpparna. Har du gjort andra operationer? både kirurgiskt och rent kosmetiskt? kan du berätta lite om ingreppen? (är själv sugen på läpparna, men tror att det blir restalyn)


Svar:

Hej
Först vill jag säga att om du vill göra Restylan ska du gå till Eriksbergs kliniken på Narvavägen för dom e bäst på just de. När det gäller andra operationer än mina läppar så är brösten det ända kirurgiska jag gjort. När det gäller kosmetiskt kan jag ej hjälpa dig så mycket.


Jag är så imponerad av din kropp och hur du ser ut.. kan du inte berätta dels vilka favoritprodukter du har i sminkväg och hur en vanlig 'matdag' ser ut för dig.. hur ofta äter du, när äter du och framför allt hur ser din kost ut, VAD äter du och VAD äter du inte? Du verkar ju ändå väldigt hälsosam och intrsserad av kost o välbefinnande.

du är grym! Kramar

Svar:
Hej
Kul att du ser mig som en förebild och jag ska självklart berätta som mycket jag kan om hur mitt levande är. För att göra det hela enkelt börjar jag dagen med en latte med lätt mjölk och special K med lätt fil. Sen äter jag en lunch då gärna en sallad med pasta eller kyckling. Ofta äter jag inte så mycket middag, men det brukar bli några knäckemackor samt fil. Egentligen är det inte det viktigaste vad jag äter utan det viktigaste är att inte äta något som socker feta såser röd mjölk samt kakor o bullar. Mitt bästa gå ner i vikt tips är att dricka en latte på morgonen med en promenad. Plus på lördagar ska du dricka en god drink och äta lite choklad så du klarar vecka efter.
Kram


Isabel! Du verkar vara en helt fantastisk tjej. Underbart vacker och båda fötterna på jorden. Läser din blogg varje dag. Har en fråga. Vem inspireras du av? Din stil är grym! Lev väl.


Svar:
Hej
Tack för dina fina ord!! Jag inspireras inte av nån speciell person utan jag försöker ta intryck av alla runt om kring mig. Men om jag måste nämna någon känd person som jag inspireras av så är det Sienna Miller när det kommer till mode, hon känns äkta o nytänkande.
Kram


Hej Isabel! Jag har inga frågor jag vill ställa, men däremot måste jag få säga att du är min idol, du är en av dom starkaste människor jag vet, psykiskt. Du har sån bra syn på allt och du är helt enkelt helt fantastisk som människa. Jag är ett stort fan av din blogg!

Svar:
Hej Frida
Det värmer verkligen i hjärtat när jag får ett sånt här inlägg och jag hoppas att jag kan fortsätta inspirera dig!
Kram

Hej jag undrar vad din kille jobbar med och hur mycket ni hinner ses?

Svar:
Hej
Min man är diskjockey och musik producent. Han reser väldigt mycket men eftersom vi bor tillsammans så spenderar vi oftast vardagar ihop.
Kram

Hej Isabel!

Tycker du verkar som en mysig och sympatisk tjej. Gillar din blogg! Lite tråkig fråga, så jag kan tänka mig att du redan fått svara på den x antal gånger, men kan du berätta om din bröstoperation lite? Funderar nämligen på att göra en. Såg en bild på dig från 2004 och då hade du små bröst, som jag. Har du stött på några komplikationer? Gjorde det ont? Vad kostade det? Hur lång tid tog det att läka och hur är ärren? Hur mkt har du lagt i, är du nöjd med stotleken? Kommer du kunna amma om du skaffar barn? Berätta lite.. tycker du är supervacker. Fortsätt med det du gör och bry dig inte om elaka kommentarer. Puss o Kram! /Naima

Svar:
Hej Naima
När det gäller bröst operationer är allt individuellt när det kommer till smärta och resultat.
Men när det gäller mig så bestämde jag mig att göra det pga min stora vikt nedgång från Robinsson mina bröst blev"tomma". Jag har lagt in 350 cc i varje och för mig gjorde det väldigt ont under 2 veckors tid. Jag valde gele inplantat under bröst muskeln och la in dom via armhålan. Idag har jag inga ärr alls och det ser super bra ut! Om du frågar pga av att du själv vill göra så kan jag rekommendera att INTE gå till Akademi kliniken, har massa vänner som har gjort ingrepp där och få är nöjda. Jag gjorde mina i Lund där Emma Andersson och Helena Svärd (Zlatans flickvän) gjort sina. Och sist ja jag kommer kunna amma.
Kram








16 comments:

Anonymous said...

Nu när du var så ärlig och svara på dina frågor (vilet folk oftast inte gör) så blev jag lite nyfiken hoppas du har lust att svara på dessa:)

Tränar du? isåfall hur ofta? vart? och när dvs tex på morgonen?..personligtränare? Något du rekommenderar? Nu tar jag nästan förgivet att du tränar men så är ju säkert inte fallet månag av er sthlm jäntor verkar bara vara smala käka massa och inte göra någonting för att hålla er så :)

du svara redan på hur din kost ser ut.. men jag är själv angelägen om att gå ner i vikt och har hört typ många "kändisar" som får mat lagad till sig varje dag hem till dörren är de något du vet om? nån som du vet testat detta? hur tycker dem de fungerar? och vad heter isåfall firman som sysslar med sådant?


får man fråga längd? vikt? om inte.. kanske bmi? haha va jag är nyfiken.. eller snarare ute efter inspiration .. vad gör du för att få inspiration?

bra blogg! fortsätt så.. ofta och videoblogg är superskoj:)

Anonymous said...

Snacka om att prostituera sig, vad fan sysslar du med. Skäms du inte att skriva om din osäkerhet och hur du opererar dig? Du ser ut som en anorektiker med kalle anka läppar!

Anonymous said...

Här kommer en sen fråga. Kan du rekommendera en ansiktskräm som är bra och som håller dig ung,ler..

Anonymous said...

Nu är det sista timman på min tävling.
Vill du vinna ett skräddarsytt paket?

Anonymous said...

Hej hej. Såg här i ditt senaste inlägg att du hade flera vänner som gjort op på AK. Jag ar gjort min näsa där och har fått ett resultat som inte ens är i närheten av bra. Blev dock erbjuden att få en rekonstruktionsoperation för att rätta till det men är lite nervös, då man inte gärna gör om det och det inte blir bra igen. Vet att det är väldigt individuellt men när du pratar om de som inte är nöjda, är det bara bröst el andra ingrepp också? Jag är så kluven för jag vet inte om jag törs gå tillbaka. Berätta gärna om du har mer info. Du behöver inte nämna deras namn med risk för smutskastning, men det vore intressant att höra så det inte blir kaos igen.. Tack på förhand, Elisa.

Anonymous said...

Vem var plastikirurgen i Lund och vilken klinik var det på?

Malin

Anonymous said...

Hur länge håller en normal Restylane-injektion och hur lång tid tar det normalt innan svullnaden är över? Några timmar eller bara nån dag?

Tack för svar!

Kram

Anonymous said...

Hej!

Vart i lund var det du gjorde dina bröst? Vore bra att veta!

Kram Frida

Anonymous said...

Läste din modeintervju på Fashionguide.se: http://www.fashionguide.se/blog/2007/12/veckans-modeintervju-isabel-adrian.html
Kul, och bra tips!

Anonymous said...

Ta inte illa up, men dina läppar... Neh det ser inte bra ut. ALLDELES för stora till ditt ansikte... Och ni som tycker det ser bra ut hr nog inte sett henne i verkligheten.. sorry

Anonymous said...

ja gillar verkligen dig! du chockar mig på ett bra sätt, du är inte alls som ja trodde du va! PUSS på dig

Anonymous said...

Hej du har sagt vart du gjort din läppar men på vilket sätt? har du gjort en injection med eget fett? Väldigt fint!

Anonymous said...

Fråga: Känns det inte konstigt att umgås med partykids, som är 12 år yngre när man själv är 33år?

Anonymous said...

"Ta inte illa up, men dina läppar... Neh det ser inte bra ut. ALLDELES för stora till ditt ansikte... Och ni som tycker det ser bra ut hr nog inte sett henne i verkligheten.. sorry"

Isabel, jag tycker inte att du ska godkänna sånna här kommentarer, det uppmuntrar de bara till att fortsätta så för din och andra bloggares skull borde du inte låta de få sina åsikter hörda. Du behöver inte bevisa att du är stark nog att posta negativa kommentarer, visst om de är något relevant och konstruktivt men INTE på den här pinsamma nivån. Har förresten sett dig ute massa gånger och tycker dina läppar är jättefina!

Anonymous said...

Skulle också vilja bli nattklubbschef en vacker dag. Därför undrar jag vad som krävs för att bli det?

Utöver att man ska känna rätt folk då såklart och vara ute mycket.

Vänligaste hälsningar E

Isabel Adrian said...

Till frågan om att jag umgås med partykids:
först så är jag 30 inte 32... Sen är det mitt jobb att umgås och ha trevligt med folk i alla åldrar... Tycker du att det borde stå någon 20ing och ta hand om en hel nattklubb?

i dont think so