Friday, January 11, 2008

Nu har jag fått nog!

Ja det har jag, jag tänker inte vara hostkvinnan en sekund till!!!!!!!

Så blev väckt i ottan av killen, tog på mig mysdressen från ÖB typ, satte mig i bilen och ställde mig på gaspedalen... In till hälsokosten på NK och skrek:

- Ge mig något, vad som helst, och allt du har mot min sjukdom!!!!

Tror hon blev lätt förskräckt, men hälso kvinna som hon är gled hon omkring i tio minuter och plockade ihop allt äckligt, nyttigt och hälsosamt hon kunde hitta...

Jag snörvlade ihop några hundralappar som säkert hade mitt snor på och åkte hem... Nu ligger jag med datorn och jobbar samtidigt som jag bäljar i mig olika droppar och suger på någon äcklig Echinagard tablett som smakar som gammal sula blandat med rökt fisk!!!

Nu jävlar!

En sak som fick mig att må bättre var, att jag såg en fiende på vägkanten, som blivit stoppad av polisen!!! HAHA kunde inte fått en bättre fredagspresent!

Skadeglädje är den enda sanna glädjen sa någon.... Ohh så rätt så rätt...

5 comments:

Anonymous said...

Usch jag vet precis hur det känns, har gått med min hosta nu i vad som känns som evigheter. Men är bara inne på min första antibiotika-kur. Det är sååååå drygt, känns som man ska bli knäpp i huvudet!!!=/ Hoppas vi båda blir av med skiten snart! Kraam

Anonymous said...

Hej svej!

Vet du att min favoritlåt heter Isabelle (inte samma stavning som du, men ändå)? Med Björn Afzelius. "Solen lyser i ditt hår
marken blomstrar där du går
om du ber mig skall jag tysta vindarna". Det är en underbart vacker låt, lyssna på den om du inte redan gjort det. Hur som helst, har en fråga till dig! Kan du beräta lite om din bakgrund? uppväxt, varför du var med i robinsson, hur du har kommit dit du har idag. Om du har pluggat eller bara haft tur och är street-smart. skulle va kul att få veta! Tycker du är toppen. ha en underbar helg! Kram

Anonymous said...

Hej! Vad har du för färg på din ID Foundation? nr?

Isabel Adrian said...

anonym: Jag har färgen medium på min ID..

Anonymous said...

skadeglädjen är verkligen den enda sanna glädjen ! ;)