Saturday, January 19, 2008

Helgen är över...

Då var helgen över! Kom precis hem efter en kväll på Sturecompagniet och är helt slut i kropp och själ, men också glad. Det känns alltid lika kul efter en lyckad helg..

Imorgon ska jag ha en hemma spa dag med alla tillbehör. Ett långt bad och ansiktsmask.. Manikyr och pedikyr, lång promenad och det ska avslutas med en bra film med massa godis!

Har fått massa fina komplimanger för min nya hårfärg! Tack för det! Det känns faktiskt underbart att vara brunett, kommer behålla det ett bra tag.

På måndag ska jag ha ett möte med en modebloggare som jag ska inleda ett roligt projekt med... Jag har funderat väldigt länge på att designa en baddräkt kollektion och nu ska vi äntligen genomföra det! Jättespännande... och lite nervöst...

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla sätta på min regnskiva jag älskar.. Finns inget bättre än att somna till regn...källa: Stureplan.se

På bilden är det Jag och Micke Lundell som hade en middag i fredags hos mig! Vi träffades på Robinson 2004 och är numera en av mina bästa vänner...

3 comments:

Anonymous said...

Hej!
Vill bara säga att du är super snygg i din nya hårfärg! Ha själv funderat på att färga mitt brunt, är oxo blond, men i grund lite mörkblond. Vd jag undrar vilken färg på ögonen har du? kramkram

Anonymous said...

Det där med att avsluta med godis lät bäst i min sockerberoende hjärna.

http://www.finest.se/userPresentation/?uid=25726

Linda G said...

Oj, vilken förändring. Kanonsnyggt! Jag har varit blond stor del av mitt liv men till slut bestämt mig för att jag trivs bäst som brunett. Jag tycker att alla färger i ansiktet kommer fram bättre.