Friday, January 04, 2008

Kalla mig Snorfia!

Ja, inte blev det frisörer idag... Vaknade med ögon jag inte kunde öppna! Så nu har jag bokat om den till på tisdag istället... Jag ska ju jobba på Sturecompagniet ikväll så känner det är bättre om jag bara äter alvedon och vilar fram till ikväll än springer på stan och hostar halvt ihjäl mig!

Men jag står fortfarande fast vid att bli brunett...

Fick mail om att Gucci butiken börjar med sin rea på måndag... Man blir väldigt sugen på att smita dit för att fynda... Såg en supersnygg röd väska där inne för någon vecka sedan men vågar säga ganska säkert att den inte är med på rean.

Hörde på Rapport (ja, jag kollar på nyheterna) att vi skickat många miljoner sms på nyårsafton, känns inte det ganska onödigt?
Visst uppskattar alla ett gott nytt år sms men jag kan faktiskt klara mig utan... Känns roligare att kunna ringa familjen och önska ett gott nytt än att få 100 sms och ett överbelastat nät... Det gick inte att ringa på flera timmar på Nyårsnatten...
Min mamma trodde nog att jag glömt av att hon fanns!

Åhhh jag hatar verkligen att vara sjuk! Jag har miljoner saker att göra!!! Mest arg är jag för att jag måste vänta med att gå till frissan... Tisdag, det är ju en evighet tills dess!

Fredag, lördag, söndag, måndag SEN tisdag... Suck!

1 comment:

Anonymous said...

Usch har du också blivit sjuk :/ krya på dig du också då!

Tror du kommer bli smashing som brunett. Jag väntar fortfarande på att Nathalie S ska sänka till 50% innan jag slår till ;)