Monday, January 14, 2008

hihi

Jag fick ett roligt inlägg... Detta är kopierat direkt från mailet jag fick! En tjej undrar var jag är mest kittling någonstans... Måste säga att det måste vara en rolig professor/lärare hon har!

Svara gärna på dessa frågor så ska jag maila henne alla svar!

Jag pluggar biologi på Stockholms Universitet.
Och vi gör nu en undersökning om vart folk är kittlig mm.
Så nu har jag 3 frågor till dig.

1. Vilka ställen är du kittlig på?
2. Vilket av dessa är värst?
3. Vilket är ditt värsta "kittel minne"? (Från senare tid inte ifrån när du var liten alltså).

Jag ska också fråga er en sak...

om ni fick välja...

1 comment:

Anonymous said...

Den där frågan fick Hibbs flera ggr när hon folk fick skriva frågor till henne som hon skulle svara på.

Tror to m att hon fick nåt liknande mejl på sin facebook, ex: "Du svarade aldrig på min fråga vart du är kittlig" osv.

Tror hon tyckte det kändes som en skum person och att det kanske inte alls är en tjej som var bakom frågan, men, men.....