Wednesday, January 16, 2008

Jag har gjort det!

jepp... Nu är man brunett!
och inte så lite brunett heller!
Jag ska lägga upp ett kort på det på fredag, vill inte förstöra ögonblicket när alla kompisarna ser det på middagen imorgon kväll! Inte heller har jag sagt något till killen.. Han lär få en chock när han kommer hem!!! hihi
Måste säga att jag är grymt nöjd! Jag var jättenervös när Ulrika på VITA salong (nybrogatan) la i den mörka toningen... Jag måste erkänna att min hjärna skrek NEJ NEJ NEJ NEJ.... men nu är den lugn igen... min lilla hjärna....

Just det, Snart kommer det upp en intervju med mig på sidan www.improveme.se
Check it out!!!

5 comments:

Anonymous said...

Varmt välkommen in i det mörka laget, blir spännande att se bilden sen!

Anonymous said...

Hej Isabel! Jag tror att du är jättesnygg i brunt hår. Du har ju spanska rötter så det är ju självklart. Lägg upp en bild snart, det vore roligt att se!
Det är för övrigt första gången jag läser din blogg, har nästan läst igenom hela nu under ett par timmars tid. Du är en glädjespridare utan dess like! Fortsätt vara dig själv och sov hur länge du vill om dagarna, ha hur stora läppar du vill och umgås med varenda stekare i stan så ofta du bara kan. Ett sådant liv är kanske inte för alla, men ingens liv är den andras lik! Och det ska man ju vara glad för, att alla är olika. Annars vore det ju mindre kul att läsa om folks liv i deras bloggar, som till exempel din. Du har glimten i ögat och det är det som får mig att lägga till din blogg i Favoriter-listan. Ta hand om dig!
Kram Jennifer.

P.S: Hur går Malin Gudmundsson till väga för att få en sådan snygg hårfärg? D.S.

Anonymous said...

Alltså, måste bara fråga dig.
Har du verkligen "bara" 350cc i dina bröst??
Hade du stora bröst innan eller? Jag hade b-kupa, satt in 375 och dom är SMÅ.
Ser inte alls ut lika stora som dina :( Jag är smal, väger 50kg och är 168 cm lång. Hur kan de komma sig. Fan, ville ju ha stora tuttar :( Tacksam för svar!!!
Kramar från en trogen läsare :)

Isabel Adrian said...

Jennifer:
Tack för ditt inlägg... Håller helt med dig att alls liv är olika och det är just det som gör det så roligt!

Malin har verkligen en snygg hårfärg! Hon har en jätebra frisör i New York hon går till!

Lolan:
Jag har "bara 350" i mina bröst.. Själv tror jag nog att du har stora om du lagt in 375 men du kanske inte ser det själv!

Kram

Anonymous said...

hej! :) rolig läsning!!!!!!!!!! keep on! du jag tänkte kolla med dig.. jag älskar malin gudmundsson, hon är ju sååå vacker:) har hon ngn blogg eller sida? kram eva