Thursday, January 10, 2008

Jag är dålig!

Jag har varit så sjuk att det inte har blivit någon frisör!! Jag är inne på min andra pencellin kur och min hosta är fortfarande hemsk!

Så jag är fortfarande blondin, det verkar som högre makter inte vill se mig i mörkt hår!

Snart är det dags för en ny Videoblogg också... Som blondin!

Tänkte jag skulle ge ett litet tips för alla som älskar att dippa men inte gillar antalet kalorier man får i sig...

Jag älskar att dippa! Jag dippar gärna chips men försöker hålla mig!
Så istället dippar jag gurka, morötter, popcorn, knäckbröd, blomkål... Och dippen gör jag inte på gräddfil utan lättyoghurt 0,5%. Det låter kanske konstigt men det smakar precis lika gott som på gräddfil och du kan sleva i dig en hel del utan att få ångest!

1 comment:

Anonymous said...

hej. vill se hur ditt bruna hår blev :)