Friday, December 28, 2007

Rykten och skvaller!

Jag vill bara klargöra vissa saker... de senaste har jag fått lite frågor angående två saker. Min vikt och mitt förhållande..

Så till alla:

1 Min vikt: Jag har inte anorexi.. Kanske har jag blivit lite smal men jag äter och tränar mycket, allt annat är bullshit..
2. Mitt förhållande. Jag vill helst inte prata allt för mycket om detta pga att man vill gärna ha vissa saker privata men det kunde inte varit bättre än vad det är just nu. Vi är förlovade och lyckliga! Det är alltid jobbigt att vara offentliga och många kanske tycker det är kul att prata om oss.. Synd bara att så lite är sant som folk säger...

Så nu behöver ni inte tänka på det mer...

en helt annan sak, jag har hittat den perfekta nyårsklänningen!!!! Helt underbar! Svart hellång och helt helt helt underbar! Jag ska lägga upp ett kort på den på nyår! Den är från Marlene birger.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Isabel! har precis börjat läsa din blogg.. kit i alla onödigt korkade kommentarer, det kommer alltid finnas människor som vill lägga i sig i andras privatliv och komma med åsikter!

en fråga bara, hur mycket har du lagt i dina bröst och var någonstans gjorde du dem?

annika

Anonymous said...

Marlene Birger har så många snygga klänningar, har själv spanat in en riktigt fin som skulle passar perfekt till nyår :)