Monday, December 31, 2007

Nyårsnatt!

Malin här:

hej!! Jag som aldrig har bloggat ska göra ett försök!
Först: Dom kan inte komma upp med en kortlek till rummet!!!! varför inte? men har ändå haft en minnesvärd nyårs afton i sthlm!! alla är nog på White room o super nu . men jag o isabel sitter på vårt rum på anglais och orkar inte ens gå ner och hämta kortleken!!!
Så vad gör man en nyår???
några jag känner åkte till köpenhamn... vad ska dom göra dår????? chilla var svaret.. vadå chilla o va i köpenhamn en dag..... det är ganska meningslöst tycker jag. några andra åkte till en skid backe.. åka skidor o dricka varm choklad.. visst det är sällskapet o vad man gör det till som gör nyår, vad annat galet har ni andra hittat på skulle jag vilja veta!!!

Så nu ska vi ta några sjuka kort.. och chilla.... För imorgon bitti är det frukost med fett med fett som gäller!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hahahahaha
Roliga bilder, tänk att en Mac kan underhålla sådär! Hoppas att ni hade en bra kväll, God fortsättning!