Thursday, December 20, 2007

Snabbblogg

Ok snabbt snabbt bråttom, bråttom!!!!

Igår: Var på le office hela dagen. Fick även sitta två timmar med min revisor! Fast han tycker jag sköter mig bra. (han skulle bara veta att jag satt hela natten med ihopknälade kvitton och fick panik...) Sen var jag och Esque och lyssnade på Steve... Allt som allt en härlig dag...

Idag: Har suttit i telefon sedan jag gick upp vid 9 med grusiga ögon. Imorgn har vi tomtekväll på Sture och på Juldagen är det en modevisning med snygga babes som visar underkläder från Nelly.se och allt ska fixas..

Försökte att julhandla en timme men mobilen bara ringde så ja la ner det för idag... Gör ett nytt försök imorgon!

Viva Christmas!!! Not

2 comments:

Anonymous said...

Ha en riktigt bra jul! /katja

Isabel Adrian said...

Tack detsamma!