Thursday, December 13, 2007

Full

Jag e full.. Just nu... det är allt... Full full full...
gud va alla killar är pinsamma...Idag har jag konstaterat att killar tänker med ballen,kuken eller va fan ni vill att den ska heta...

Jag dör hellre en att släta av en kille! Även om jag skulle varit singel skulle jag aldrig ge någon nöjet av att testa mig!!! Eller hur tjejer? NEKA!!!!!!!!!! de e bara drägg!

Tjejer är prinsessor!!! Glöm inte det...

Blääää killar är pinsamma...

Jepp jopp jibedijobb... Gud vad jag har kul!

2 comments:

Anonymous said...

Äh, det här jävla prinsess-snacket går mig på nerverna! vem FAN vill vara en söt porslinsdocka som behöver hjälp precis HELA jävla tiden?? vem fan vill ägna 3 timmar om dan åt sitt utseende när man kan vara ute OCH GÖRA SAKER? vem FAN vill bli behandlad som en liten fågelunge? inte jag iaf.

Majsanochmalla said...

Klart killarna tänker med kuken....
och vi tjejer med hjärnan..hur fulla vi än blir!!!!
Gott nytt år!!!!