Sunday, March 30, 2008

dags för en brasiliansk

Då var det dags att pina sig igen!
Jodå, har beställt tid i SPAt imorgon för att få musilussan misshandlad.

Vaxning!

Finns det ett mer skrämmande ord?
Bara jag vet att jag ska göra det får mig att börja skaka lite lätt och jag hittar på de mest konstiga bortförklaringar jag kan hitta på för att slippa.
Men i slutändan så är jag glad när jag väl gjort det. Det är inte så kul att springa i minibikini med oönskad hårväxt. Inte för att jag har överdrivet men dock ändå...
Så, om vi inte har orkan här imorgon är det Bella som ligger på britsen och skriker...

Skål

2 comments:

Anonymous said...

Oj hjälp! du är verkligen modig i mina ögon :P ha det bra!

Puss och kram /E

Sandra said...

Ingen fara med det! Det känns så jävla fräscht efteråt, när rodnaden och allt gått över. Hoppas det gick bra =)

http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=996106