Thursday, March 06, 2008

Filmad

Det känns ganska konstigt att bli filmad när man går runt på stan... Som man har en jättesvans efter sig... Och så ska man ju bete sig så vanligt som möjligt!

I vilket fall så började min dag med ett besök på Bobbys Hårstudio på Drottninggatan 81 där självaste Bobby Oduncu gjorde mig supersnygg i håret för dagens fotografering.

Efter det var det dags att träffa upp filmteamet och sen var det bara att börja dagens möten...

Lite kul va det när jag träffade upp en annan klubbchef och skulle prata lite ang kommande event...
Han kollade på hela spektaklet och blev lite lätt chockad... Jag hade glömt att säga att jag skulle bli filmad! Men det gick bra till slut.

Sen var det Yaya studion och 8 timmars fotografering... Jag kan erkänna att jag inte ens orkade sätta på mig linserna igår när jag åkte till jobbet!
Väldigt trött!!!Men idag är jag på banan igen... Ska faktiskt ägna mig åt att tvätta allt jag kan hitta i lägenheten och ta ner sommarkläderna för snart bär det iväg till Karibien!

Det enda jag nu väntar på e min nya Macbook Air som skulle kommit in i butiken igår, men nej då!!!!! Jag måste ha den med mig när jag åker!!!

Grrr

No comments: