Tuesday, March 11, 2008

Sommarkläder

Var har jag lagt mina sommarkläder?
Jag sprang runt halva dan uppe på vinden och kan bara inte hitta dom! Jag börjar få lite panik! Ok att jag e snurrig men jag vet bestämt att jag la alla sommargrejer i en säck och la upp på vinden i höstas... Nu e dom borta..

Såklart är jag ute i sista minuten när det gäller allt med den här resan.. Har inte bokat hotell än, vet inte riktigt viken flygrutt jag ska åka, inte packat en enda sak, har inte tagit ner min resväska heller...

Bra början!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Isbel!

Jag har en fråga.. Hur många ml restylane stoppade du in när du använde det? Är det för lite med 1 ml?

Kram Jenny

Isabel Adrian said...

Hej Jenny: Jag använde 1ml och tyckte det blev bra, men oftast kan hon som gör det se hur mycket som passar just dig. Mitt tips e Daniella på Eriksbergsklininken på Narvavägen Hon är superduktig!

kram